Elokuvasarja: Twilight

Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Antti Tuisku -foorumin päävalikko -> Kulttuuri
Kirjoittaja Viesti
iinå

LähetäLähetetty: 16.01.2010 23:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
-capa- kirjoitti:
iinå kirjoitti:
Juoni on paljon mukaansatempaavampi, kuin edellinen, näyttwlijät ovat kehittyneet huomattavasti. Varsinkin Kristen.

Muthei, katoin silloin sen Ellenin missä oli Robert. Se oli aika hauska jakso. Smile

Mäkin katoin sen. Oli hauskaa kuunneltavaa, ko Robert puhui brittiaksentilla Very Happy

LähetäLähetetty: 17.01.2010 01:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
-capa- kirjoitti:
Musta se Kirstenin näyttely on, kuten mä sanoin, aivan järkyttävää. Aina ku katon sitä niin koen ihan mieletöntä myötähäpeetä sen puolesta. Se näyttää jotenki hirveen vaivaillolliselta ja se näyttää siltä et se ei haluais tehdä sitä. Eipä Robertissakaan paljon kehumista oo. Se niiden kanssakäyminen on välillä niin kammottavaa. Se ei vaikuta yhtään luontevalta. En mä tiedä, en osaa selittää. Oon muutenki sitä mieltä et nää leffat oli ihan vikatikki.

Mun mielestä ne taas sopii yhteen ihan älyttömän hyvin Very Happy Kristenistä en tykkää yksinään ollenkaan, Robert taas.. No, lähinnä vaan katselen sitä ilokseni, en niinkään välitä sen näyttelijäntaidoista, mutta yhdessä nää kaks on mun mielestä aivan mahtavia. Jotenki musta niiden kemia paistaa niin läpi kaikesta, miten ne on. En tiedä, että onko niillä oikeesti jotain sutinaa in real life, eihän sitä kukaan tiedä ku he itse, mutta musta tuntuu, että vois olla, kun niiden yhdessä oleminen on musta ihan hemmetin luontevaa. Vaikka muuten en todellakaan käyttäis sanaa 'luonteva' Kristen Stewartista puhuttaessa. Mä ainakin nautin näiden kahden katselemisesta.

LähetäLähetetty: 25.01.2010 23:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Cdon.comissa näkyy olevan New Moon dvd:stä varattavissa Bella's Box 3 dvd:n julkaisu, josta löytyy paljon extramateriaalia Wink (linkki ei nyt suostunut toimimaan mutta löytyy hakusanallakin..)

Robert Pattinsonin uusin elokuva Remember Me näyttäisi muuten tulevan teattereihin 2.4. Aiotteko käydä katsomassa?

LähetäLähetetty: 26.01.2010 08:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
November kirjoitti:
Cdon.comissa näkyy olevan New Moon dvd:stä varattavissa Bella's Box 3 dvd:n julkaisu, josta löytyy paljon extramateriaalia Wink (linkki ei nyt suostunut toimimaan mutta löytyy hakusanallakin..)

Robert Pattinsonin uusin elokuva Remember Me näyttäisi muuten tulevan teattereihin 2.4. Aiotteko käydä katsomassa?

Me tehtiin just Robertista enkun esitelmä, ja sen yhteydessä lueskeltiin myös tuosta Remember Me -leffasta, mikä kyllä kiinnostais kovasti, että mä ainakin oon ajatellu mennä sen tsekkaamaan Smile

Voi vitsi DVD:tä odotellessa.. <3 Mun kaveri on nyt päättäny ostaa sen mulle synttärilahjaks, ihanaa!

LähetäLähetetty: 27.01.2010 13:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19654&compartmentId=20174&categoryId=3170410

Eli uuttakuuta voi tilata nyt ennakkoon.
iinå

LähetäLähetetty: 30.01.2010 23:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Pidinkö mä oikeasti joskus Huokutusta ns. "ei niin hyvä"-leffana!? Sehän on ihan törkeen hyvä leffa! Vaikka oonkin ollut marraskuusta lähtien, mä en ole katsonut tuota ekaa osaa kuin kerran. Olen viettänyt sitten tämän lauantai-illan suklaa levyä tuhoten, ja Huokutusta katsoen Smile. Uusikuu vie silti kyllä voiton, kunpa ois jo maaliskuu...Very Happy <3

LähetäLähetetty: 07.02.2010 11:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Tässä New Moonia katsellessa tajusin just aivan valtavan puutteen! Leffassa ei ollenkaan selitetä, minkä takia Bella tän masennuskautensa jälkeen valitsi nimenomaan Jessican kaverikseen leffaan! Jos en tietäis syytä, ihmettelisin ainakin kovasti..

LähetäLähetetty: 27.02.2010 16:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Heiii leidit, en kai ole ainoa joka odottaa jo kieli pitkällä Eclipseä? Kesällähän se on tulossa, vaikka nyt en kuolemaksenikaan muista tarkkaa päivämäärää. Pitäis vissiin selvittää, että sen voi merkata kalenteriin ; ) Esimerkiksi näiden kuvien avulla odotus voi sujua vähän paremmin. Joskin ite ainakin aloin odottaa vaan enemmän ja enemmän! Tulee aivan varmasti mahtava leffa! <3

LähetäLähetetty: 07.03.2010 14:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Telle, Tuiskun tyttö kirjoitti:
Heiii leidit, en kai ole ainoa joka odottaa jo kieli pitkällä Eclipseä? Kesällähän se on tulossa, vaikka nyt en kuolemaksenikaan muista tarkkaa päivämäärää. Pitäis vissiin selvittää, että sen voi merkata kalenteriin ; ) Esimerkiksi näiden kuvien avulla odotus voi sujua vähän paremmin. Joskin ite ainakin aloin odottaa vaan enemmän ja enemmän! Tulee aivan varmasti mahtava leffa! <3

Et ole todellakaan ainoa. Ensi-ilta on 30.6. Oon nyt monta päivää käynyt vampirelove.net :ssä trailerin perään kuolaten, kun ne lupaili sitä jo viime viikolla sivustolle. Mä sain sitten eilen kuulla että Epäilyksen trailer ilmestyisi 12.3 (ihan kohta Very Happy) ja samana päivänä tulis jotain juttua Remember me leffaan liittyen (en nyt muista). < Eihän se ilmesty vielä silloin?? mun mielestä se on vasta 2.4. (?) korjatkaa muuten jotain edellisistä, jos joku kohta ei ole oikeaa tietoa.
edit: pyörin tässä netissä, ja rakas ystävämme Wikipedia sanookin, että leffa ilmestyisi Suomessa vasta 2.7. (vaan 2 pv eroa, mut se tuntuu tässä tapauksessa paljolta : D) mut on eri asia pitääkö toi paikkansa, epäilen...

LähetäLähetetty: 09.03.2010 16:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
iinå kirjoitti:

Et ole todellakaan ainoa. Ensi-ilta on 30.6. Oon nyt monta päivää käynyt vampirelove.net :ssä trailerin perään kuolaten, kun ne lupaili sitä jo viime viikolla sivustolle. Mä sain sitten eilen kuulla että Epäilyksen trailer ilmestyisi 12.3 (ihan kohta Very Happy) ja samana päivänä tulis jotain juttua Remember me leffaan liittyen (en nyt muista). < Eihän se ilmesty vielä silloin?? mun mielestä se on vasta 2.4. (?) korjatkaa muuten jotain edellisistä, jos joku kohta ei ole oikeaa tietoa.
edit: pyörin tässä netissä, ja rakas ystävämme Wikipedia sanookin, että leffa ilmestyisi Suomessa vasta 2.7. (vaan 2 pv eroa, mut se tuntuu tässä tapauksessa paljolta : D) mut on eri asia pitääkö toi paikkansa, epäilen...

Siis mä olen ymmärtänyt sekä vampirelovesta että muilta sivuilta, että kun tuo Robertin uus leffa Remember Me tulee ensi-iltaan tollon 12. päivä (siis ihan kohta!) niin ennen sitä olis tarkoitus olla Epäilyksen trailerin ensiesitys : ) Eli Remember Me -leffaa katsomaan Wink

MIIITÄ KAKS PÄIVÄÄ MYÖHEMMIN TÄNNE?! Ei oo totta en kestä : DD

LähetäLähetetty: 10.03.2010 17:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
SEKOAN KUOLEN APUAA!! Twilightin Facebookissa olis kymmenen sekunnin pätkä Epäilyksen trailerista: http://www.facebook.com/video/video.php?v=355360023819&ref=nf And here comes the good news, kokopitkää traileri näkis sit niinku huomenissa Wink Are you excited??

LähetäLähetetty: 11.03.2010 14:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
iinå kirjoitti:

Siis mä olen ymmärtänyt sekä vampirelovesta että muilta sivuilta, että kun tuo Robertin uus leffa Remember Me tulee ensi-iltaan tollon 12. päivä (siis ihan kohta!) niin ennen sitä olis tarkoitus olla Epäilyksen trailerin ensiesitys : ) Eli Remember Me -leffaa katsomaan Wink

MIIITÄ KAKS PÄIVÄÄ MYÖHEMMIN TÄNNE?! Ei oo totta en kestä : DD

joo, taitaa muuten olla jo huomenna se ensi-ilta. Joissain netissä vaan luki, et se ois tullut vasta tollon 2.4. < mutta eihän kaikki netissä lukevat tiedot pidäkään paikkansa... mut hyvä, jos se tulee jo huomenna Smile

Mäkin jännitän jo niin paljon, et mulla on varmaan kohta kuset housussa Very Happy oispa jo huominen!!!!!!!! (kipeenä olemisessa on näköjään hyviäkin puolia: pääsen kattoo sen trailerin heti aamusta! Very Happy <3

LähetäLähetetty: 11.03.2010 17:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
NYT SE ON TULLUT: Kauan odotettu Epäilyksen trailer!!!!!!!! <3 <3 Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=Q1D5goGz0SY&feature=channel

LähetäLähetetty: 11.03.2010 21:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
iinå kirjoitti:

Voi toi oli oikeesti NIIIIN loistava! Oon lukenu Epäilyksen enkuks niin ihanaa kuulla tuttuja reploja rakkaiden näyttelijöiden sanomina <3 Mmm, tuun niin sekoaan ennen kevättä.. Toivottavasti tekevät samoin ku New Moonin kans ja näyttävät PALJON kohtauksia ennakkoon!!

LähetäLähetetty: 12.03.2010 12:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
iinå kirjoitti:

Voi toi oli oikeesti NIIIIN loistava! Oon lukenu Epäilyksen enkuks niin ihanaa kuulla tuttuja reploja rakkaiden näyttelijöiden sanomina <3 Mmm, tuun niin sekoaan ennen kevättä.. Toivottavasti tekevät samoin ku New Moonin kans ja näyttävät PALJON kohtauksia ennakkoon!!

Mäkin tulen sekoamaan täydellisesti ennen ensi-iltaa... Very Happy mun mielestä kuitenkin (jännityksestä huolimatta) olis parempi, jos ne ei näyttäis nyt niin paljon kohtauksia kun New Moonin kanssa, ettei tuu sit katsojalle semmonen olo, että on nähnyt suurimman osan leffasta. Mutta jos niitä pätkiä tulee lisää (varmasti tuleekin) niin kyllähän se kieltämättä helpottais jännitystä...
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Antti Tuisku -foorumin päävalikko -> Kulttuuri Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27  Seuraava
Sivu 24 / 27

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa