| Kirjoittaja | Viesti | ||
|---|---|---|---|
| iinå Liittynyt: 09 Huh 2008 Viestejä: 852 Paikkakunta: Espoo |
-capa- kirjoitti: iinå kirjoitti: Juoni on paljon mukaansatempaavampi, kuin edellinen, näyttwlijät ovat kehittyneet huomattavasti. Varsinkin Kristen.
Muthei, katoin silloin sen Ellenin missä oli Robert. Se oli aika hauska jakso. Mäkin katoin sen. Oli hauskaa kuunneltavaa, ko Robert puhui brittiaksentilla _________________ Valo löytää niiden luo, jotka tahtoo uskoa siihen |
||
|
|||
Telle, Tuiskun tyttö![]() Liittynyt: 04 Lok 2006 Viestejä: 1896 Paikkakunta: Pirkkala |
-capa- kirjoitti: Musta se Kirstenin näyttely on, kuten mä sanoin, aivan järkyttävää. Aina ku katon sitä niin koen ihan mieletöntä myötähäpeetä sen puolesta. Se näyttää jotenki hirveen vaivaillolliselta ja se näyttää siltä et se ei haluais tehdä sitä. Eipä Robertissakaan paljon kehumista oo. Se niiden kanssakäyminen on välillä niin kammottavaa. Se ei vaikuta yhtään luontevalta. En mä tiedä, en osaa selittää. Oon muutenki sitä mieltä et nää leffat oli ihan vikatikki.
Mun mielestä ne taas sopii yhteen ihan älyttömän hyvin _________________ A Dream Is a Wish Your Heart Makes. // Kaikkein kauneimpia ovat ne sanat, jotka lausutaan ääneen. A, kiitos x30. |
||
|
|||
November![]() Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 283 Paikkakunta: Oulu |
Cdon.comissa näkyy olevan New Moon dvd:stä varattavissa Bella's Box 3 dvd:n julkaisu, josta löytyy paljon extramateriaalia
Robert Pattinsonin uusin elokuva Remember Me näyttäisi muuten tulevan teattereihin 2.4. Aiotteko käydä katsomassa? _________________ Lieksa 23.7.06, Oulu 17.11.07, 7.11.09 ja 5.8.10, Nurmes 16.7.10 |
||
|
|||
Telle, Tuiskun tyttö![]() Liittynyt: 04 Lok 2006 Viestejä: 1896 Paikkakunta: Pirkkala |
November kirjoitti: Cdon.comissa näkyy olevan New Moon dvd:stä varattavissa Bella's Box 3 dvd:n julkaisu, josta löytyy paljon extramateriaalia
Robert Pattinsonin uusin elokuva Remember Me näyttäisi muuten tulevan teattereihin 2.4. Aiotteko käydä katsomassa? Me tehtiin just Robertista enkun esitelmä, ja sen yhteydessä lueskeltiin myös tuosta Remember Me -leffasta, mikä kyllä kiinnostais kovasti, että mä ainakin oon ajatellu mennä sen tsekkaamaan Voi vitsi DVD:tä odotellessa.. <3 Mun kaveri on nyt päättäny ostaa sen mulle synttärilahjaks, ihanaa! _________________ A Dream Is a Wish Your Heart Makes. // Kaikkein kauneimpia ovat ne sanat, jotka lausutaan ääneen. A, kiitos x30. |
||
|
|||
| -capa- Liittynyt: 06 Lok 2006 Viestejä: 4453 |
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19654&compartmentId=20174&categoryId=3170410
Eli uuttakuuta voi tilata nyt ennakkoon. |
||
|
|||
Pidinkö mä oikeasti joskus Huokutusta ns. "ei niin hyvä"-leffana!? Sehän on ihan törkeen hyvä leffa! Vaikka oonkin ollut marraskuusta lähtien, mä en ole katsonut tuota ekaa osaa kuin kerran. Olen viettänyt sitten tämän lauantai-illan suklaa levyä tuhoten, ja Huokutusta katsoen
_________________ Valo löytää niiden luo, jotka tahtoo uskoa siihen |
||
|
|||
Tässä New Moonia katsellessa tajusin just aivan valtavan puutteen! Leffassa ei ollenkaan selitetä, minkä takia Bella tän masennuskautensa jälkeen valitsi nimenomaan Jessican kaverikseen leffaan! Jos en tietäis syytä, ihmettelisin ainakin kovasti..
_________________ A Dream Is a Wish Your Heart Makes. // Kaikkein kauneimpia ovat ne sanat, jotka lausutaan ääneen. A, kiitos x30. |
||
|
|||
Heiii leidit, en kai ole ainoa joka odottaa jo kieli pitkällä Eclipseä? Kesällähän se on tulossa, vaikka nyt en kuolemaksenikaan muista tarkkaa päivämäärää. Pitäis vissiin selvittää, että sen voi merkata kalenteriin ; ) Esimerkiksi näiden kuvien avulla odotus voi sujua vähän paremmin. Joskin ite ainakin aloin odottaa vaan enemmän ja enemmän! Tulee aivan varmasti mahtava leffa! <3
_________________ A Dream Is a Wish Your Heart Makes. // Kaikkein kauneimpia ovat ne sanat, jotka lausutaan ääneen. A, kiitos x30. |
||
|
|||
Telle, Tuiskun tyttö kirjoitti: Heiii leidit, en kai ole ainoa joka odottaa jo kieli pitkällä Eclipseä? Kesällähän se on tulossa, vaikka nyt en kuolemaksenikaan muista tarkkaa päivämäärää. Pitäis vissiin selvittää, että sen voi merkata kalenteriin ; ) Esimerkiksi näiden kuvien avulla odotus voi sujua vähän paremmin. Joskin ite ainakin aloin odottaa vaan enemmän ja enemmän! Tulee aivan varmasti mahtava leffa! <3
Et ole todellakaan ainoa. Ensi-ilta on 30.6. Oon nyt monta päivää käynyt vampirelove.net :ssä trailerin perään kuolaten, kun ne lupaili sitä jo viime viikolla sivustolle. Mä sain sitten eilen kuulla että Epäilyksen trailer ilmestyisi 12.3 (ihan kohta edit: pyörin tässä netissä, ja rakas ystävämme Wikipedia sanookin, että leffa ilmestyisi Suomessa vasta 2.7. (vaan 2 pv eroa, mut se tuntuu tässä tapauksessa paljolta : D) mut on eri asia pitääkö toi paikkansa, epäilen... _________________ Valo löytää niiden luo, jotka tahtoo uskoa siihen |
||
|
|||
iinå kirjoitti: Telle, Tuiskun tyttö kirjoitti: Heiii leidit, en kai ole ainoa joka odottaa jo kieli pitkällä Eclipseä? Kesällähän se on tulossa, vaikka nyt en kuolemaksenikaan muista tarkkaa päivämäärää. Pitäis vissiin selvittää, että sen voi merkata kalenteriin ; ) Esimerkiksi näiden kuvien avulla odotus voi sujua vähän paremmin. Joskin ite ainakin aloin odottaa vaan enemmän ja enemmän! Tulee aivan varmasti mahtava leffa! <3
Et ole todellakaan ainoa. Ensi-ilta on 30.6. Oon nyt monta päivää käynyt vampirelove.net :ssä trailerin perään kuolaten, kun ne lupaili sitä jo viime viikolla sivustolle. Mä sain sitten eilen kuulla että Epäilyksen trailer ilmestyisi 12.3 (ihan kohta edit: pyörin tässä netissä, ja rakas ystävämme Wikipedia sanookin, että leffa ilmestyisi Suomessa vasta 2.7. (vaan 2 pv eroa, mut se tuntuu tässä tapauksessa paljolta : D) mut on eri asia pitääkö toi paikkansa, epäilen... Siis mä olen ymmärtänyt sekä vampirelovesta että muilta sivuilta, että kun tuo Robertin uus leffa Remember Me tulee ensi-iltaan tollon 12. päivä (siis ihan kohta!) niin ennen sitä olis tarkoitus olla Epäilyksen trailerin ensiesitys : ) Eli Remember Me -leffaa katsomaan MIIITÄ KAKS PÄIVÄÄ MYÖHEMMIN TÄNNE?! Ei oo totta en kestä : DD _________________ A Dream Is a Wish Your Heart Makes. // Kaikkein kauneimpia ovat ne sanat, jotka lausutaan ääneen. A, kiitos x30. |
||
|
|||
SEKOAN KUOLEN APUAA!! Twilightin Facebookissa olis kymmenen sekunnin pätkä Epäilyksen trailerista: http://www.facebook.com/video/video.php?v=355360023819&ref=nf And here comes the good news, kokopitkää traileri näkis sit niinku huomenissa
||
|
|||
Telle, Tuiskun tyttö kirjoitti: iinå kirjoitti: Telle, Tuiskun tyttö kirjoitti: Heiii leidit, en kai ole ainoa joka odottaa jo kieli pitkällä Eclipseä? Kesällähän se on tulossa, vaikka nyt en kuolemaksenikaan muista tarkkaa päivämäärää. Pitäis vissiin selvittää, että sen voi merkata kalenteriin ; ) Esimerkiksi näiden kuvien avulla odotus voi sujua vähän paremmin. Joskin ite ainakin aloin odottaa vaan enemmän ja enemmän! Tulee aivan varmasti mahtava leffa! <3
Et ole todellakaan ainoa. Ensi-ilta on 30.6. Oon nyt monta päivää käynyt vampirelove.net :ssä trailerin perään kuolaten, kun ne lupaili sitä jo viime viikolla sivustolle. Mä sain sitten eilen kuulla että Epäilyksen trailer ilmestyisi 12.3 (ihan kohta edit: pyörin tässä netissä, ja rakas ystävämme Wikipedia sanookin, että leffa ilmestyisi Suomessa vasta 2.7. (vaan 2 pv eroa, mut se tuntuu tässä tapauksessa paljolta : D) mut on eri asia pitääkö toi paikkansa, epäilen... Siis mä olen ymmärtänyt sekä vampirelovesta että muilta sivuilta, että kun tuo Robertin uus leffa Remember Me tulee ensi-iltaan tollon 12. päivä (siis ihan kohta!) niin ennen sitä olis tarkoitus olla Epäilyksen trailerin ensiesitys : ) Eli Remember Me -leffaa katsomaan MIIITÄ KAKS PÄIVÄÄ MYÖHEMMIN TÄNNE?! Ei oo totta en kestä : DD joo, taitaa muuten olla jo huomenna se ensi-ilta. Joissain netissä vaan luki, et se ois tullut vasta tollon 2.4. < mutta eihän kaikki netissä lukevat tiedot pidäkään paikkansa... mut hyvä, jos se tulee jo huomenna Mäkin jännitän jo niin paljon, et mulla on varmaan kohta kuset housussa _________________ Valo löytää niiden luo, jotka tahtoo uskoa siihen |
||
|
|||
NYT SE ON TULLUT: Kauan odotettu Epäilyksen trailer!!!!!!!! <3 <3
http://www.youtube.com/watch?v=Q1D5goGz0SY&feature=channel _________________ Valo löytää niiden luo, jotka tahtoo uskoa siihen |
||
|
|||
iinå kirjoitti: NYT SE ON TULLUT: Kauan odotettu Epäilyksen trailer!!!!!!!! <3 <3
http://www.youtube.com/watch?v=Q1D5goGz0SY&feature=channel Voi toi oli oikeesti NIIIIN loistava! Oon lukenu Epäilyksen enkuks niin ihanaa kuulla tuttuja reploja rakkaiden näyttelijöiden sanomina <3 Mmm, tuun niin sekoaan ennen kevättä.. Toivottavasti tekevät samoin ku New Moonin kans ja näyttävät PALJON kohtauksia ennakkoon!! _________________ A Dream Is a Wish Your Heart Makes. // Kaikkein kauneimpia ovat ne sanat, jotka lausutaan ääneen. A, kiitos x30. |
||
|
|||
Telle, Tuiskun tyttö kirjoitti: iinå kirjoitti: NYT SE ON TULLUT: Kauan odotettu Epäilyksen trailer!!!!!!!! <3 <3
http://www.youtube.com/watch?v=Q1D5goGz0SY&feature=channel Voi toi oli oikeesti NIIIIN loistava! Oon lukenu Epäilyksen enkuks niin ihanaa kuulla tuttuja reploja rakkaiden näyttelijöiden sanomina <3 Mmm, tuun niin sekoaan ennen kevättä.. Toivottavasti tekevät samoin ku New Moonin kans ja näyttävät PALJON kohtauksia ennakkoon!! Mäkin tulen sekoamaan täydellisesti ennen ensi-iltaa... _________________ Valo löytää niiden luo, jotka tahtoo uskoa siihen |
||
|
|||
| Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
||
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa |