| Kirjoittaja | Viesti | ||
|---|---|---|---|
AT fani![]() Liittynyt: 05 Hei 2009 Viestejä: 64 Paikkakunta: Ristiina |
äää, revontuliyö
Vieraat kasvot vai Yritä ymmärtää _________________ Learn from yesterday, live for today, dream for tomorrow. Kiitos Antti ihanista hetkistä joita olen saanut kokea! You are the number one!! <3 |
||
|
|||
| Susku . Liittynyt: 22 Mar 2009 Viestejä: 192 Paikkakunta: Helsinki |
Tää on NIIN vaikee. Sanoisin kuitenki, et Yritä Ymmärtää.
Pois vai Lämpö ? _________________ A: "Ettehän lähde ikinä mihinkään ? Ettehän ?" ♥ Kiitos Antti NIIN paljon, 11x |
||
|
|||
| iinå Liittynyt: 09 Huh 2008 Viestejä: 852 Paikkakunta: Espoo |
Pois
'En kiellä vai Meitä ei oo? _________________ Valo löytää niiden luo, jotka tahtoo uskoa siihen |
||
|
|||
läpijään![]() Liittynyt: 08 Tou 2009 Viestejä: 736 Paikkakunta: Lohja |
En kiellä
Iltalaulu vaaai Aikaani tuhlaan? _________________ Kiitos Antti x17 Motto: ANTTIA EI JÄTETÄ! |
||
|
|||
AT fani![]() Liittynyt: 05 Hei 2009 Viestejä: 64 Paikkakunta: Ristiina |
Iltalaulu
Hyppää kyytiin vai Sekaisin _________________ Learn from yesterday, live for today, dream for tomorrow. Kiitos Antti ihanista hetkistä joita olen saanut kokea! You are the number one!! <3 |
||
|
|||
| satunen Liittynyt: 18 Maa 2007 Viestejä: 543 Paikkakunta: Lahti |
AT fani kirjoitti: Iltalaulu
Hyppää kyytiin vai Sekaisin Sekaisin Tähtiotsa vai Mun elämää? _________________ Elä tässä hetkessä |
||
|
|||
Levoton-92![]() Liittynyt: 27 Huh 2007 Viestejä: 904 Paikkakunta: Rauma |
Tähtiotsa
Tunturibiisi vai Hengitän? _________________ Sä olet juuri se johon mä täysin koukkuun jäin. Kiitos Antti, x15 |
||
|
|||
Anttifani-88![]() Liittynyt: 04 Lok 2006 Viestejä: 592 Paikkakunta: Hausjärvi(Ryttylä) ja Mikkeli(opiskelupaikkakunta) |
Levoton-92 kirjoitti: Tunturibiisi vai Hengitän?
tää on paha... riippuu ihan fiiliksistä kumpi iskee paremmin, mut sanotaan nyt Tunturibiisi <3 Vaarallinen vai ADHD? _________________ Kiitos Antti kaikista 37.keikasta, joilla ollaan nähty <3 kaikki oli ihania hetkiä <3 monta kertaa tuon jälkeen <3 |
||
|
|||
riinaw![]() Liittynyt: 24 Syy 2009 Viestejä: 300 Paikkakunta: Imatra |
vaarallinen ♥
en kiellä vs. läpijään _________________ kiitos antti x15♥ > helsinki, elämälapselle 150910 & silja serenade 161010 |
||
|
|||
| satunen Liittynyt: 18 Maa 2007 Viestejä: 543 Paikkakunta: Lahti |
riinaw kirjoitti: vaarallinen ♥
en kiellä vs. läpijään läpi jään pois vai savuna ilmaan _________________ Elä tässä hetkessä |
||
|
|||
läpijään![]() Liittynyt: 08 Tou 2009 Viestejä: 736 Paikkakunta: Lohja |
savuna ilmaan <33
sekaisin vai levoton _________________ Kiitos Antti x17 Motto: ANTTIA EI JÄTETÄ! |
||
|
|||
Levoton-92![]() Liittynyt: 27 Huh 2007 Viestejä: 904 Paikkakunta: Rauma |
Levoton!
Mun elämää vai Viilto? _________________ Sä olet juuri se johon mä täysin koukkuun jäin. Kiitos Antti, x15 |
||
|
|||
Antintyttö87![]() Liittynyt: 04 Lok 2006 Viestejä: 1527 Paikkakunta: e-suomi |
Viilto
huolitko mun rakkauden vai juorukello? _________________ Antti: ”Miehän se vain tässä” kiitti 52 ihanasta tapaamisesta. nähdään:16.9,30.9(?)15.10,26.10(?)12.11,17.12 |
||
|
|||
| Susku . Liittynyt: 22 Mar 2009 Viestejä: 192 Paikkakunta: Helsinki |
Huolitko mun rakkauden
En halua tietää vai Ota kuva ? _________________ A: "Ettehän lähde ikinä mihinkään ? Ettehän ?" ♥ Kiitos Antti NIIN paljon, 11x |
||
|
|||
Anttifani-88![]() Liittynyt: 04 Lok 2006 Viestejä: 592 Paikkakunta: Hausjärvi(Ryttylä) ja Mikkeli(opiskelupaikkakunta) |
Susku . kirjoitti: En halua tietää vai Ota kuva ?
Ota kuva <3 on sekin nyt parempi sentään kuin en halua tietää Tyhjä huone vai Mun elämää? _________________ Kiitos Antti kaikista 37.keikasta, joilla ollaan nähty <3 kaikki oli ihania hetkiä <3 monta kertaa tuon jälkeen <3 |
||
|
|||
| Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
||
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa |